ראשוני • בשורה לתושבי אלעד: 'כביש פרוש' יוצא לדרך

דוד לזר 4 Comment on ראשוני • בשורה לתושבי אלעד: 'כביש פרוש' יוצא לדרך
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הבטחתו של ראש העיר אלעד ישראל פרוש מתקיימת: בפרסום ראשון באתר 'קול חי' עולה כי אחרי עיכובים של שנים, הכביש החדש לאלעד יוצא לדרך. במפגש קבלנים במשרד השיכון לקראת סלילת כביש 4711 לאלעד התבשר פרוש על התחלת העבודות בחודש הבא.

"כביש פרוש", כפי שמכנים אותו תושבים בעיר אלעד, הוא כביש 4711, האמור לספק כניסה נוספת לעיר אלעד, אשר מסתפקת בקושי כיום בכניסה אחת, שגורמת לפקקים ועיכובים מידי בוקר ביציאה מהעיר, זאת מעבר לבעיה הבטיחותית החמורה שנוצרת מכניסה אחת, כשבעת חסימה, אין דרך לצאת ולהכנס לאלעד.

פרוש

במשך השנים, נדחה שוב ושוב תכנונו של הכביש, מול התנגדויות של ארגוני סביבה רבים ו"סחבת" בירוקרטית במשרדי ממשלה. מאז נבחר, פועל ראש העיר מול כלל גופי הממשלה כדי לקדם את תכנון וסלילת הכביש, שאמור לצאת מצומת נחשונים, ולהמשיך באופן ישיר את הנסיעה מכביש 471 (מכבית) עד חלקה העליון של אלעד.

במהלך השנתיים האחרונות, הצליח פרוש לצלוח את כל המכשולים וההתנגדויות, כאשר בחודשים האחרונים הוא רתם לפעילות את שר השיכון יואב גלנט.

ואכן, הבוקר (ראשון) בכנס קבלנים שהתקיים במשרדי מחוז מרכז במשרד השיכון בתל אביב, הציג מר גדי רייבוך, מנהל החטיבה הטכנית במחוז מרכז במשרד השיכון, את התוכניות בפני הקבלנים תוך שהוא מבהיר כי המטרה היא שכבר באמצע החודש הקרוב, דצמבר, יחלו עבודות הסלילה בשטח.

"נמצא כאן ראש העיר אלעד", אמר, "שדחף את הנושא ללא הרף. כדי שנגיע לשלב הזה, ואנחנו נדאג שזה יקרה במידי".

ראש העיר פרוש, שהתכבד לשאת דברים, אמר לקבלנים כי "מעבר לעבודה שלכם כקבלנים, יש כאן ערך נלווה של מצווה אמיתית עבור קרוב ל-50 אלף תושבים שכיום הם נצורים בעיר עם כניסה אחת. זה מצב שחייבים לסיים אותו הכי מהר שאפשר".

בשלב זה אמור להיסלל חלקו הראשון של הכביש, כדי לאפשר באופן מידי את ההקלה לתושבים, ובהמשך ייסלל גם שלב ב', שיכלול את הרחבת הכביש למסלולים נוספים, ויצירת מעברים רחבים לבעלי חיים".



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    אף תושב בעיר לא קורא לזה כביש פרוש. נקודה.

  2. 1

    בסך הכל גוזר קופונים על מהלכים שהתבשלו הרבה לפני כן
    מה הוא שיקם שלא היה?
    הגינון – על הפנים
    נקיון – כנ"ל
    מבני ציבור – הרוב לחסידים, פחות לליטאים ומעט לספרדים בעלי ברית פוליטית
    ההסכם על החלוקה בארנונה עם הרשויות הסמוכות – גרוע מאוד בעיקר ביחס למה שהבטיח ועשה הרבה רעש בעניין לפני הבחירות
    ארנונה – איום ונורא! אין רחמים מאז שהוא נכנס
    מה הוא בכל זאת קידם: הריסת בתי כנסת (עכשיו בתור פקודת אלעזר)
    מריבות וחוסר תקשורת עם כל מה שזז מימין ומשמאל (פרטים אצל אבי שטרן,גם "החברים"תשמעו מה הם מדברים שלא בנוכחותו, בדוק!)
    הרבה שגעון של גדלות בסגנון דקטאטורי – בכל מקום הוא צריך לשים את הפרצוף שלו: תמונה על מנוף, תמונה על משאית פח הזבל(שלא כל כך אוספת בזמן),סיפורי מעשיות(בארוע בדרך המלך) איך סבא שלו שכנע את אביו של מרן להחזיר את מרן לישיבה (את הסיפור האוטנטי מופיע מספר מרן בעצמו על הרב עטיה בחזון עובדיה) השלט בכניסה לעיר (גם הדיגיטלי וגם זה שלפניו) מיחס כל הודעה לפורוש הגדול אפילו לכל ארוע של בקשות צריך לבא ולצאת עם תמונה, כל דבר הופך להיות מולאם גם משפחתונים גם מרכז חוגים, גם בריכות של לימוד שחיה,בסמינרים הוא מתערב מתי שלא צריך ולא מתערב מתי שצריך עושה הצרכות ביi מוסדות וכשלא הולך עושה צרחות

    פשוט שגעון של גדלות
    די! נמאס!הצילו!
    ראש עיר צריך להבין שהתפקיד שלו לא נותן לו בעלות על התושבים
    והתפקיד לא מחייב לראות את הנוכחות שלו גם בתוך הצלחת

    המלצה:
    בזר סמכויות, תן לאנשים אפשרות לבטא את עצמם גם בלי הצל שלך בכל מקום
    אל תהיה פרנואיד תן לכולם להתבטא
    בקיצור תניח לנו לחיות חיים נורמאלים כמו בכל עיר בעולם